EN
Translate:
EN
Signed in as:
filler@godaddy.com
EN
Translate:
EN
Signed in as:
filler@godaddy.com
1. Úvodné ustanovenia
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len " VOP ") tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy o usporiadaní turné uzatvorenej medzi cestovné kancelárie dobrod ž StVO Garrettovcov s.ro . (ďalej len „ Jasna Adventures “) a klientom a odkazom na usporiadanie zájazdov organizovaných Jasnou Adventures . Vzťahujú sa tiež na doplnkové služby, pokiaľ v súvislosti s týmito službami nebola uzavretá samostatná zmluva.
2. Uzatvorenie zmluvy
1. Zmluvný vzťah medzi Jasnou Adventures a klientom sa uzatvára zmluvou o obstaraní zájazdu (ďalej len „ Zmluva “), podľa ktorej Ja sna Adventures pre klienta sprostredkuje zájazd (balíček dovolenky) a klient zaplatí dohodnutú cenu .
2. Zmluva sa uzatvára písomne alebo objednávkou zaslanou klientom v elektronickej podobe, ktorá je potvrdená spoločnosťou Jasna Adventures a doručená klientovi.
3. V prípade, že sú objednané služby, ktoré nie sú uvedené v katalógu alebo na webe Jasna Adventures, je zmluvný vzťah uzatvorený zaslaním záväznej objednávky (na základe ponuky predloženej Jasna Adventures), ktorú potvrdzuje Jasna Adventures.
3. Dodatočné služby
1. Doplnkovými službami sú služby, ktoré nie sú súčasťou zájazdu a ktoré spoločnosť Jasna Adventures poskytuje na zvýšenie komfortu, napr. Transfer z letiska príletu / odletu, cestovné lístky, skipasy, cestovné poistenie. Objednávka doplnkových služieb má charakter osobitnej zmluvy zakomponovanej do zmluvy. Zrušenie doplnkových služieb alebo nevykonanie doplnkovej služby nezakladá klientovi právo na odstúpenie od Zmluvy v celom rozsahu.
4. Cena zájazdu a platobné podmienky
1. Cena zájazdu je zmluvná cena dohodnutá medzi Jasnou Adventures a klientom v Zmluve. Jasna Adventures má právo na zaplatenie ceny zájazdu, ako aj akýchkoľvek ďalších služieb pred ich poskytnutím.
2. Klient má nárok iba na tie zľavy ponúkané spoločnosťou Jasna Adventures, ktoré sú platné k dátumu uzavretia zmluvného vzťahu. Pri poskytovaní zliav pre deti je relevantný vek dieťaťa v prvý deň prehliadky.
3. Jasna Adventures je oprávnená požadovať od klienta zaplatenie ceny zájazdu a doplnkových služieb vopred, do 10 dní od dátumu objednávky, najneskôr však v prvý deň zájazdu.
4. V prípade neuhradenia ceny zájazdu klientom v dohodnutom termíne je Jasna Adventures oprávnená odstúpiť od zmluvy a požadovať od klienta storno poplatok vo výške uvedenej v článku 8 týchto VOP.
5. V prípade odstúpenia od zmluvy spoločnosť Jasna Adventures bezodkladne vráti klientovi cenu zájazdu mínus storno poplatok, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
6. Na najmenej 21 dní pred turné, Jasna Adventures je oprávnený jednostranne zvýšiť cenu zájazdu v prípade, že kolísanie výmenného kurzu eura používa na určenie ceny o viac ako 5% medzi cena stanovená zvýšená a pôvodný výmenný kurz.
7. Oznámenie o zvýšení ceny zasiela Jasna Adventures klientovi najmenej 21 dní pred zájazdom. Rozdiel v cene je klient povinný zaplatiť ihneď, najneskôr v deň uvedený v oznámení o zvýšení ceny, inak je Jasna Adventures oprávnená od zmluvy odstúpiť.
8. Ak je spoločnosť Jasna Adventures nútená zmeniť cenu z iných dôvodov, ako sú uvedené v odseku 6 tohto článku, môže spoločnosť Jasna Adventures navrhnúť klientovi zmenu zmluvy. V takom prípade nie je klient povinný prijať dodatok k zmluve.
5. Práva a povinnosti spoločnosti Jasna Adventures
1. Pred uzavretím zmluvy je spoločnosť Jasna Adventures povinná informovať klienta o všetkých skutočnostiach, ktoré má k dispozícii a ktoré môžu mať vplyv na rozhodnutie klienta kúpiť si zájazd.
2. Jasna Adventures nie je povinná poskytovať účastníkovi zájazdových služieb viac, ako sú predtým potvrdené a zaplatené.
3. Jasna Adventures je povinná uzavrieť zmluvu o povinnom poistení zájazdu.
4. Aspoň 7 dní pred zájazdom poskytne Jasna Adventures klientovi vhodnou formou ďalšie podrobnosti o všetkých skutočnostiach, ktoré sú pre klienta dôležité a o ktorých vie Jasna Adventures, ak už nie sú obsiahnuté v Zmluve alebo v Zmluve. katalóg, ktorý bol odovzdaný klientovi. Patria sem najmä:
a) špecifikácia informácií týkajúcich sa zájazdu;
b) podrobnosti kontaktných možností kontaktovania maloletých alebo zástupcu Jasna Adventures v mieste bydliska maloletej, ak je účastníkom zájazdu maloletá;
(c) meno, bydlisko alebo kontaktná adresa a telefónne číslo zástupcu Jasna Adventures, na ktorého sa klient môže obrátiť v prípade ťažkostí počas zájazdu a požiadať o pomoc a ktorý je oprávnený prijímať a vybavovať sťažnosti zákazníkov počas zájazdu;
d) všetky potrebné dokumenty, ktoré klient potrebuje na poskytnutie služieb (napr. poukaz na hotel, ktorý sa zaviazal poskytnúť ubytovanie a stravu, doklad, ktorý je potrebné predložiť zástupcovi Jasna Adventures s cieľom zabezpečiť výlety.
5. V prípade vážneho porušenia zmluvných podmienok je Jasna Adventures oprávnená vypovedať Zmluvu a pozastaviť poskytovanie služieb čiastočne alebo úplne pred a počas zájazdu. V prípade takého závažného porušenia zmluvných podmienok nemá klient nárok na finančnú alebo inú kompenzáciu za nevyužité služby. K závažnému porušeniu zmluvných podmienok patria najmä tieto situácie:
i) zatajenie alebo nezverejnenie skutočností zo strany klienta, ktoré bránia alebo bránia plneniu povinností Jasna Adventures (vyhostenie, zákaz vstupu, zákaz pobytu, zadržanie, zadržanie orgánmi hostiteľskej krajiny v súvislosti s trestnými činmi spáchanými zákazník atď.);
ii) klient alebo iný účastník zájazdu poškodí poskytnuté ubytovanie, jeho príslušenstvo, spoločné priestory alebo spoločné zariadenia v ubytovaní alebo naruší pokojné užívanie dovolenky iným ubytovaným osobám alebo majiteľom miesta ubytovania, ohrozí bezpečnosť alebo porušuje dobré mravy v mieste ubytovania .
6. Ak po začiatku zájazdu Jasna Adventures neposkytne klientovi alebo jeho podstatnej časti služby riadne a včas alebo zistí, že nie je schopný poskytnúť služby, ktoré boli zmluvne dohodnuté, podnikne Jasna Adventures také opatrenia, aby prehliadka pokračovať. Pokiaľ môže prehliadka pokračovať iba poskytovaním služieb nižšej kvality, ako sú uvedené v Zmluve, je Jasna Adventures povinná zaplatiť klientovi rozdiel medzi cenou ponúkaných a poskytovaných služieb. Ak služby nie je možné poskytnúť alebo klient neprijme služby nižšej kvality, vráti spoločnosť Jasna Adventures klientovi cenu služby.
6. Práva a povinnosti klienta
1. Medzi základné práva klienta patria:
a) právo na poskytnutie zmluvne dohodnutých služieb;
(b) právo na ďalšie informácie, ktoré neboli uvedené v katalógu a ktoré sú dôležité pre klienta a sú známe spoločnosti Jasna Adventures;
c) právo byť informovaný o možných zmenách zájazdu, rozsahu služieb a cenách;
(d) právo na odstúpenie od zmluvy kedykoľvek pred zájazdom v súlade s podmienkami stanovenými v článku 8 týchto VOP;
(e) právo podať sťažnosť v súlade s článkom 9 týchto VOP;
f) najneskôr do 20 dní pred zájazdom zašle spoločnosti Jasna Adventures písomné oznámenie, že sa zájazdu namiesto neho zúčastní iná osoba (pôvodný klient a nový klient sú spoločne a nerozdielne zodpovední za zaplatenie ceny zájazdu a náhradu výdavkov náklady spojené so zmenou klienta);
(g) právo na získanie podrobnejších informácií, ktoré sú dôležité pre klienta a ktoré spoločnosť Jasna Adventures pozná najmenej 7 dní pred uskutočnením zájazdu, pokiaľ tieto informácie už nie sú obsiahnuté v zmluve alebo v katalógu. Tieto podrobnosti - pokyny k prehliadke - poskytuje spoločnosť Jasna Adventures e-mailom alebo klasickou poštou na jednu adresu zadanú klientom. Pokiaľ klient najmenej 7 dní pred uskutočnením zájazdu neoznámi spoločnosti Jasna Adventures, že nedostal informácie o zájazde, má sa za to, že mu boli poskytnuté úplné pokyny. Ak klient oznámi, že pokyny nedostal, Jasna Adventures zariadi nápravu;
h) právo na získanie dôkazu o zmluvnom poistení zájazdu vydané poisťovacím agentom alebo iná forma záruky v prípade bankrotu Jasna Adventures.
2. Medzi hlavné povinnosti klienta patria:
a) povinnosť poskytnúť spoločnosti Jasna Adventures nevyhnutnú spoluprácu, ktorá je potrebná na riadne poskytovanie služieb, najmä pravdivé a úplné vyplnenie požadovaných informácií a predloženie všetkých potrebných dokumentov, ako to vyžaduje Jasna Adventures;
b) zaplatiť celú cenu zájazdu;
c) ohlasovať účasť cudzích štátnych príslušníkov, ktorí si musia zabezpečiť tranzitné alebo vstupné víza na cestu a pobyt;
d) dostaviť sa včas na určené miesto pripravené na prijatie dohodnutého rozsahu služieb; v prípade meškania spôsobeného klientom pri získaní dohodnutých služieb, je klient povinný zabezpečiť prepravu na svoje náklady a zodpovednosť na miesto plánovaných služieb bez nároku na vrátenie sumy zodpovedajúcej neprijatým službám z dôvodov na strane zákazníka;
(e) dodržiavať pokyny Jasnej adventúry a jej zástupcu, dodržiavať stanovený harmonogram, príslušné predpisy navštívenej krajiny a ubytovacieho zariadenia, najmä ubytovací politika a dopravná politika, správať sa v súlade s dobrými mravmi, nahradiť škody spôsobené na vybavení alebo dopravný prostriedok počas celej cesty;
f) mať pri sebe doklad totožnosti alebo pas, ktorého platnosť určuje hostiteľská krajina, ako aj platné vízum, ak sa v konkrétnom prípade vyžaduje pas a platné vízum; dodržiavať imigračné a colné predpisy hostiteľskej krajiny;
g) zdržať sa konania, ktoré poškodzuje alebo obmedzuje ostatných účastníkov zájazdu alebo iné osoby, ktorým Jasna Adventures poskytuje služby na rovnakom mieste ako klient;
(h) bezodkladne nahlásiť zmenu osobných údajov obsiahnutých v Zmluve, najmä kontaktnú adresu, telefón alebo iný kontakt atď., a to za účelom plnenia zmluvných povinností a za účelom kontaktovania klienta spoločnosťou Jasna Adventures;
(i) bezodkladne oznámiť spoločnosti Jasna Adventures alebo jej reprezentatívnym skutočnostiam, ktoré obmedzujú, zabraňujú alebo majú nepriaznivý vplyv na vykonávanie Jasna Adventures vyplývajúcich zo zmluvy, najmä skutočnosti týkajúce sa zdravotných, stravovacích a právnych záležitostí (deportácia, zákaz vstupu, zákaz pobytu atď.) .). V prípade, že klient neoznámi takéto problémy, nesie akékoľvek z toho vyplývajúce negatívne dôsledky.
3. Medzi povinnosti klienta - právnickej osoby ďalej patria:
(a) informovať všetkých účastníkov zájazdu o týchto VOP a ďalších informáciách získaných od Jasna Adventures;
(b) doručí Jasnej adventúre zoznam mien účastníkov zájazdu s údajmi podľa požiadaviek Jasnej adventúry;
c) zabezpečiť, aby všetci účastníci dodržiavali základné povinnosti účastníkov zájazdu, ktoré si vyžadujú ich osobnú interakciu .
7. Zmena dohodnutých podmienok
1. Ak je Jasna Adventures nútená pred zájazdom zmeniť základné podmienky zmluvy, navrhne klientovi dodatok k zmluve. Ak navrhovaná zmena zmení aj cenu zájazdu, musí klienta informovať o novej cene. Klient je oprávnený rozhodnúť sa buď s prijatím dohody, alebo so zmenou alebo odstúpením od zmluvy bez zaplatenia storno poplatku. Klient musí svoje rozhodnutie oznámiť spoločnosti Jasna Adventures v stanovenom časovom limite. Pokiaľ klient neoznámi svoje rozhodnutie spoločnosti Jasna Adventures v stanovenej lehote, má sa za to, že odstupuje od zmluvy bez zaplatenia storno poplatku. Pre účely zmluvy a v súlade so zákonom zmena základných ustanovení zmluvy znamená zmenu ustanovení, ktoré musí zmluva obsahovať (v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. , Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov [ďalej len „ občiansky zákonník “]).
2. Spoločnosť Jasna Adventures má právo zrušiť zájazd, ktorý je predmetom zmluvného vzťahu uzavretého medzi spoločnosťou Jasna Adventures a klientom, ak zájazd nedosiahne minimálny počet účastníkov zájazdu, alebo v iných prípadoch, keď je vykonanie zájazdu nerentabilné v konkrétnom prípade pre Jasna Adventures. Ak Jasna Adventures zruší cestu, je povinná to bez zbytočného odkladu oznámiť klientovi.
3. Ak spoločnosť Jasna Adventures vypovie zmluvu z dôvodu zrušenia zájazdu pred jej začiatkom alebo ak klient nesúhlasí s navrhovaným dodatkom k zmluve v súlade s odsekom 1 tohto článku, má klient právo požadovať, aby spoločnosť Jasna Adventures poskytla inú zájazd minimálne v kvalite zodpovedajúcej službám dohodnutým v pôvodnej zmluve, ak môže Jasna Adventures taký zájazd ponúknuť. V prípade uzavretia novej zmluvy sa platby vykonané podľa pôvodnej zmluvy považujú za platby podľa novej zmluvy. Ak je cena nového zájazdu nižšia ako už uskutočnené platby, Jasna Adventures je povinná rozdiel bezodkladne vrátiť klientovi.
4. Ak je dôvodom na odstúpenie porušenie povinnosti spoločnosti Jasna Adventures alebo ak nie je uzavretá nová Zmluva v súlade s odsekom 1 tohto článku, vráti spoločnosť Jasna Adventures klientovi celú sumu, ktorú od neho získala ako platbu za zájazd na základe zrušenej zmluvy, pričom klient nie je povinný platiť storno poplatok. Na účely tohto ustanovenia sa za porušenie povinnosti Jasna Adventures nepovažuje: zmena miesta konania a ubytovania, ak je dohodnuté náhradné ubytovanie minimálne v rovnakej triede a na podobnom mieste; zmena poradia navštívených miest; zmena prepravných vozidiel z bezpečnostných alebo iných prevádzkových dôvodov; zmena miest odchodu a príchodu za predpokladu, že je zabezpečená bezplatná doprava do az pôvodného miesta; presmerovanie prehliadky.
5. Spoločnosť Jasna Adventures je oprávnená vykonať prevádzkové zmeny cestovného poriadku a poskytovania služieb, ak z objektívnych dôvodov vyššej moci, klimatických dôvodov, rozhodnutí vlády a iných príslušných orgánov alebo výnimočných okolností, ktoré Jasna Adventures nemôže kontrolovať, pôvodný harmonogram a cestovné služby nemožno poskytnúť. V prípade, že sa tým zníži kvalita alebo rozsah služieb, je Jasna Adventures povinná bezodkladne vrátiť klientovi zodpovedajúci rozdiel v cene.
6. Spoločnosť Jasna Adventures si vyhradzuje právo zrušiť cestu z dôvodu udalostí, ktoré nespôsobila a ktorým sa nedá vyhnúť ani pri vynaložení všetkého úsilia (vyššia moc) a ktoré bránia alebo podstatne obmedzujú uskutočnenie alebo dokončenie prehliadky a bezpečnosť účastníkov. Jasna Adventures je povinná vrátiť klientovi zaplatenú cenu zájazdu.
7. Na základe individuálnych želaní zákazníka je Jasna Adventures pripravená, pokiaľ je to možné, vykonať zmeny v podmienkach dohodnutých v zmluve. Vykonanie týchto zmien môže byť podmienené zaplatením všetkých nákladov, ktoré vzniknú spoločnosti Jasna Adventures v súvislosti s týmito zmenami.
8. Podmienky pre odstúpenie od zmluvy klientom a storno poplatky
1. Pokiaľ klient využije svoje právo na odstúpenie od Zmluvy kedykoľvek pred začiatkom zájazdu a dôvodom na odstúpenie od Zmluvy nie je porušenie povinnosti Jasna Adventures, alebo ak Jasna Adventures odstúpi od splatnej Zmluvy v prípade porušenia povinnosti zo strany klienta je klient povinný zaplatiť spoločnosti Jasna Adventures storno poplatok (ktorý má právny charakter zmluvnej pokuty) za nasledujúcich podmienok:
(a) klient je povinný doručiť spoločnosti Jasna Adventures oznámenie o odstúpení (zrušení); o výške storno poplatkov sa rozhodne v deň, keď spoločnosť Jasna Adventures obdrží oznámenie o výbere;
b) klient je povinný zaplatiť storno poplatok, ktorý sa počíta podľa času výberu, určeného počtom dní zostávajúcich do začiatku zájazdu: Ak klient odstúpi od zmluvy, musí zaplatiť Jasna Adventures nasledujúce poplatky podľa počtu zrušených účastníkov:
i) 60 alebo viac kalendárnych dní pred dátumom začiatku zájazdu - 20% z celkovej ceny zájazdu (vrátane doplnkových služieb);
ii) 59 - 30 kalendárnych dní pred dátumom začatia zájazdu - 50% z celkovej ceny zájazdu (vrátane doplnkových služieb);
(iii) 29-15 kalendárnych dní pred dátumom začiatku zájazdu - 75% z celkovej ceny zájazdu (vrátane doplnkových služieb)
(iv) menej ako 15 kalendárnych dní pred dátumom začiatku zájazdu - 100% z celkovej ceny zájazdu (vrátane doplnkových služieb).
2. Pokiaľ sa klient nedostaví na miesto ubytovania bez predchádzajúceho ukončenia zmluvy, má Jasna Adventures nárok na 100% ceny zájazdu a doplnkových služieb.
3. Oznámenie o odstúpení odošle zákazník e-mailom na adresu Jasna Adventures alebo doručí iným overiteľným spôsobom. Účinky odstúpenia nastávajú v deň jeho doručenia spoločnosti Jasna Adventures.
4. Storno poplatok nevylučuje právo na náhradu, ak škoda spôsobená odstúpením od Zmluvy klientom je vyššia ako dohodnutá zmluvná pokuta.
5. Ak je klient z mimoriadnych a preukázateľných dôvodov nútený zrušiť účasť na zájazde, môže od poisťovne požadovať náhradu za storno, pokiaľ uzavrel poistnú zmluvu v súvislosti so Zmluvou, ktorá kryje napr. nároky.
6. S cieľom určiť počet dní pred zájazdom a vypočítať storno poplatky, je v zadanom počte dní zahrnutý aj dátum, kedy spoločnosť Jasna Adventures obdrží výber. Deň začatia zájazdu (ktorý je dohodnutý v Zmluve) je vylúčený.
7. Pokiaľ klient nepríde alebo nestihne odchod dopravného vozidla alebo ak počas zájazdu nevyužije dohodnuté a zaplatené služby z dôvodu vlastného rozhodnutia alebo vlastnej viny, je nemá nárok na náhradu za nevyužité služby.
9. Reklamácia s ohľadom na poskytované služby
1. Spoločnosť Jasna Adventures zodpovedá klientovi za porušenie povinností vyplývajúcich z uzavretej zmluvy bez ohľadu na to, či majú byť tieto povinnosti plnené priamo spoločnosťou Jasna Adventures alebo inými poskytovateľmi služieb, ktorí poskytujú služby počas zájazdu.
2. Klient uplatní právo na nápravu neoprávnene poskytnutej služby bezodkladne u poskytovateľa služby alebo u zástupcu spoločnosti Jasna Adventures, aby bolo možné problém okamžite opraviť. Ak nápravu nemožno poskytnúť okamžite, zástupca Jasna Adventures spíše spolu s klientom záznam (reklamačný protokol) s vyznačením zájazdu, reklamujúcou osobou a predmetom reklamácie. Protokol podpisujú zástupcovia spoločnosti Jasna Adventures alebo dodávateľ služieb a klient. Ak klient nepodá včas reklamáciu z dôvodu svojho zavinenia alebo neposkytne súčinnosť potrebnú na jej odstránenie a vyhotovenie záznamu o reklamácii ( reklamačný protokol), oneskorené reklamácie a reklamácie bez preukázateľných dôkazov nie je možné riadne napraviť od Jasna Adventures. Ak je reklamácia neúplná alebo nezrozumiteľná, spoločnosť Jasna Adventures upozorní klienta na doplnenie alebo opravu reklamácie do 3 dní, pričom súčasne bude spoločnosť Jasna Adventures informovať klienta, ako reklamáciu doplniť alebo opraviť. To nemá vplyv na povinnosť spoločnosti Jasna Adventures vyriešiť sťažnosť v zákonnej lehote.
3. Pokiaľ si Jasna Adventures neplní svoje zmluvné povinnosti riadne a včas, je klient povinný svoje právo uplatniť písomne bezodkladne, najneskôr do troch mesiacov od skončenia zájazdu alebo ak sa zájazd neuskutočnil, dátum, kedy by sa mal zájazd podľa zmluvy skončiť, inak právo zaniká. Za účelom prijatia reklamácie nesprávne poskytnutých služieb vyhotoví klient písomný reklamačný protokol vyhotovený v súlade s odsekom 2 tohto článku.
4. Prvý a posledný deň prehliadky je určený predovšetkým na prepravu a odbavenie v mieste ubytovania. Účastníci zájazdu sú ubytovaní prvý deň príchodu o 14:00 a odchádzajú v deň odchodu do 10:00. Predčasný príchod a neskorý odchod nie sú dôvodom na dlhšie využitie ubytovania.
5. Jasna Adventures nezaručuje úroveň služieb, ktoré si klient objedná počas zájazdu u iného poskytovateľa služieb, nad rámec zmluvných služieb.
6. Spoločnosť Jasna Adventures nezodpovedá klientovi za poškodenie alebo nedodanie objednaných služieb:
i) v dôsledku výskytu mimoriadnych okolností (vyššia moc) bez zavinenia Jasna Adventures, ktoré nebolo možné predvídať;
ii) spôsobené klientom;
(iii) spôsobené treťou osobou, ktorá nie je spojená s poskytnutím zájazdu.
7. Každý klient je osobne zodpovedný za dodržiavanie emigračných, colných, devízových, zdravotných, prepravných a ďalších predpisov Slovenskej republiky.
10. Povinné zmluvné poistenie zájazdu
1. Spoločnosť Jasna Adventures uzavrela s poisťovňou zmluvu, podľa ktorej má klient právo na náhradu škody v prípade, že spoločnosť Jasna Adventures v dôsledku bankrotu:
a) nezabezpečuje prepravu z miesta pobytu v zahraničí do Slovenskej republiky, ak je táto preprava súčasťou zájazdu;
b) nevráti klientovi zálohu na cenu zájazdu alebo ak sa zájazd neuskutočnil;
c) nevráti klientovi rozdiel medzi zaplatenou cenou a cenou zájazdu, ak bol zájazd poskytnutý iba čiastočne.
2. Pohľadávky klienta, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia zmluvy spoločnosťou Jasna Adventures, sú postúpené poisťovni iba v rozsahu poskytnutom poisťovňou. Ak si klient zabezpečí prepravu a ďalšie základné služby (hotely a reštaurácie) na svoje vlastné náklady, poisťovňa poskytne poistné plnenie iba v rozsahu, v akom by ho musel znášať, ak by mu bola poskytnutá doprava, ubytovanie a strava. od Jasna Adventures.
11. Cestovné poistenie klienta
1. Jasna Adventures odporúča klientovi uzavrieť cestovné poistenie, ktoré kryje rôzne riziká (zdravie, úraz, strata batožiny, zodpovednosť, storno zájazdu atď.) Spojené s účasťou na zájazde.
2. Zmluvný vzťah podľa poistnej zmluvy uzavretej na účely krytia rizika podľa odseku 1 tohto článku vzniká priamo medzi klientom a príslušnou poisťovňou. Jasna Adventures iba poskytuje potrebnú súčinnosť a nie je oprávnený komentár k okolnosti poistnej udalosti alebo množstvo klienta , s tvrdenia.
12. Osobné údaje a záverečné ustanovenia
1. Osobné údaje (meno, priezvisko, adresa, dátum narodenia, štátne občianstvo, pas / identifikačné číslo, e-mail, začiatok a koniec cesty, informácie o vízach a ich platnosti, ak sa vízum vyžaduje) sa získavajú v súlade s Zák. Číslo 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, pretože spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy alebo predzmluvných vzťahov medzi spoločnosťou Jasna Adventures a klientom na účely ochrany a poskytovania zmluvných služieb a plnenia uložených povinností. všeobecne záväznými právnymi predpismi a vyššie uvedeným zákonom na dobu nevyhnutnú na zabezpečenie práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvných vzťahov medzi klientom a TO, vrátane sprístupnenia týchto informácií obchodným partnerom spoločnosti Jasna Adventures výlučne za účelom zabezpečenia zmluvných služieb pre klient.
2. Klient vyhlasuje, že je oprávnený ostatnými účastníkmi zájazdu, ktorých osobné údaje sú uvedené v Zmluve, poskytnúť ich osobné údaje a spracovať ich. Klient zodpovedá za úplnosť, pravdivosť a presnosť poskytnutých údajov za účelom uzavretia zmluvy.
3. V prípade rozporu medzi Zmluvou a týmito VOP majú prednosť zmluvné ustanovenia. Zmluvné ustanovenia majú tiež prednosť pred informáciami uvedenými v katalógu.
4. V prípade akýchkoľvek sporov vyplývajúcich zo zmluvy alebo súvisiacich so zmluvou by sa tieto spory mali riešiť predovšetkým dohodou. Ak dohoda nie je možná, sú príslušné na rozhodovanie sporov príslušné súdy Slovenskej republiky.
5. Právne vzťahy, ktoré sa neriadia zmluvou alebo týmito VOP, sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami slovenského práva, najmä príslušnými ustanoveniami slovenského občianskeho zákonníka. Ak je klient oprávnený ako spotrebiteľ v zmysle čl. 6 ods. 2 nariadenia Rím I k ochrane podľa práva jeho obvyklého pobytu, práva klienta sú zachované v prípade kogentných ustanovení tohto zákona. Jasna Adventures a klient týmto výslovne súhlasia s vylúčením akýchkoľvek nepovinných ustanovení zákona o obvyklom pobyte klienta.
6. Tieto VOP nadobúdajú účinnosť 1. novembra 2016. Všetky informácie uvedené v katalógu objednávok sú aktuálne ku dňu spracovania do tlače a sú založené na faktoch a zákonoch platných k dátumu vydania.
7. Spoločnosť Jasna Adventures si vyhradzuje právo na zmenu VOP a na zmenu informácií uvedených v katalógu (v prípade preukázateľných a odôvodnených okolností) až do uzavretia zmluvy s klientom.
Dobrodružstvo Garrettovcov s.r.o.
Adriana Garrett
Výkonný riaditeľ
20 APR 2021
Copyright © 2018 Jasna Adventures.
Súbory cookie používame na analýzu prenosu na webových stránkach a na optimalizáciu vašich webových stránok. Prijatím nášho používania súborov cookie sa vaše údaje zhromaždia so všetkými ostatnými používateľskými údajmi.
We use cookies to analyze website traffic and optimize your website experience. By accepting our use of cookies, your data will be aggregated with all other user data.